mandag, desember 18, 2006

Ting e har gjort i da for å slippe å lese t eksamen:

1: la me t å sove igjen etter vekkerklokka..

2: åpna dataen før boka

3: brutt me inn på christel sin data for å hente non bilder som e au vil ha.. (unnskyld Christel)

4: gått igjennom samtlige blogger på lista opptil 3 ganger (så langt)

5: forsøkt å starte 2 samtaler på msn.. Ranveig og Christian har heldigvis vett t å ikkje svare..

6: lavt middag, spist litt for så å hive an, for an smakte pjuk (ferdigposer e no herk!!)

7: lavt ny middag og spist an

8: sett igjennom alle bildene mine på dataen

9: sett i fotoalbumet fra i fjor, og lengta etter mine dypt savnede venner... :(

10: sjekka buss- og tog tider og -priser t ålesund rundt nyttår..

11: gått på do mange ganger mer enn nødvendig

12: lest i Bibelen..

13: prøvd å finne ut a når ti eksamen begynner i mårra.. har ennå ikkjefunne ut a det.. så hvis noen vett..

14: planlagt å e ska gjørr etter eksamen i mårra.. det e mye, så håper e blir ferdig tidlig.. heh

15: skriver nytt innlegg på bloggen

Ragnhild og Christel reiste t Kenya i natt.. e trodde det skulle bli bedre å lese når e va aleine i leiligheten.. der tok e grådig feil.. e blir bare enda meir selskapssjuk! og e klarer ikkje konsentrere me.

4 kommentarer:

Mariann, sa...

og det første e gjorde når e hadde publisert dette innlegget.. det va å klikke me inn på flere blogger igjen.. men nå ska e gå å lese om buddhismen

Anonym sa...

Eg har gjort di fleste tingå på den listå eg åg..! Ikkje akkurat sjekka bussprisar, men. Tror me begynne kvart på 9. Eg e ikkje klar. Men i morgon e d uansett ferie!!

Hege sa...

det går så bra, så!

nå skal jeg lage kakemenner med familien! jippi! :D





og... den word verification tingen er UTROLIG IRRITERENDE! TRENGER du virkelig den?

Anonym sa...

ja tenk.. det gjørr e... heh.. vett enkloi ikkje.. gidder bare ikkje forandr..