lørdag, desember 09, 2006

På trikken i dag..

Såå.. dette blir mitt andre innlegg for dagen.. og noen påstår at e driver formye me bloggen.. hmm..

I dag har e lært no nyttig a ein.. nja.. ca 70 år gammel teatreinstruktør.. Han satt seg rett me oss på trikken, og så prata han.. ja det ska e sei deg han gjor.. masse..

For det første så må e begynne å lave kjøttboller og fyrstekake t Narve.. stakkaren (narve altså)satt bare tilfeldigvis på sia me.. så blei an dratt inn i det her.. uansett.. om e laver det t an, så har e an i min hule hånd.. visstnok..

Narve har au lært no viktig i da.. han må lese kjærlighetsdikt t me.. då kommer e t å smelte.. (dette e rekti nok teaterinstruktørens ord..) narve.. e venter i spenning..

Dette gjalt vel generelt dagens gutter og jenter, men han knallen henvendte seg tilfeldigvis t me og narve.. hmm.. spesielt..

Bare at e har et problem.. kjøttboller, det e greit.. men fyrstekake.. e visste ikkje ein gang å det va.. så e sjekka det.. og dette e ein fyrstekake:

Syns kanskje det va den som passa best i dette tilfellet..

Men e ska love dere.. min fyrstekake kommer ikkje t å se sånn ut..

Så gutter.. lar dere dere sjarmere a ei jente som kan å lave kjøttboller og fyrstekake? bør mi lære oss det?

7 kommentarer:

christel sa...

Jenter som kan lage mat e sjarmerandes ja...Ej e jente, men ej trur ikkje det e stor forskjell på meg og ein gutt...
Ej e ikkje skeptisk til deg og matlaginga Mariann. Det ej e hellar skeptisk t då, e om ditta diktet frå Narve he tenkt å dukke opp sånn uten vidare:)Oppfordringa fekk han, frå ein tideligare teaterinstruktør til og med. Han hadde trua på dåkke begge;) Jaja..det skal vel seiast at han va rundt 70, og litt sånn små rar opp i haudet, eller? :)Ta det til dåkke:)Me skal ikkje undervurdere dei gammle! Dei fortjena all den respekt dei kan få!

Suzz og klemz frå chriztel.... Ej kan ikkje for dra sånne avsluttninga..ZZZZ????? Makes me sick

Mariann, sa...

meg + matlaging = sant
meg + fyrstekakelaging = uvisst..

Mi vett jo at Narve e ein reser på dikt..

Andreas sa...

fyrstekake kjøper du på butikken.. Ellers så skulle du fått en om jeg hadde hatt flere igjen..

A.

Anonym sa...

SELVFØLGELIG må vi kunne slike ting! Det e jo godt jo!

christel sa...

Det skulle vør obligatorisk for alle jenter (inkludert meg sjølv)med eit år på husmorsskule. Samfunnet klaga på likestilling. Ein bjøndelse kan ver at gutta stikk i militære, og jentene reise på husmorsskule. Det ekje en sjølvfølge at alle hokjønn e go på kjøkkenet Raggis..

Lars-Inge sa...

Absolut obligatoriskt med matlagning ! ;)

Mariann, sa...

ja det e e så absolutt enig i.. men fyrstekake?