tirsdag, desember 05, 2006

Drømmekvinnen leser kjerkehistorie..

HURRA!!!! bildefunksjonen e t bake!!! Glede i verden!!!

Det må nesten feires me et bilde..

Å passer vel ikkje i disse tider ber enn et bilde a min store helt, Martin Luther. Etter å ha lest om han t eksamen har e, som mange andre blitt ganske gla i denne mannen!!!

For ganske riktig.. E har kjerkehistorie eksamen t fredag.. Det e igrunn kjekt å lese, for det e interessant, bare at e muligens burde begynt å lest litt før.. Men nå har e henta me inn.. lest heile boka har e.. Så i mårra og på torsda e det tid for INTENS pugging.. hehe.. gleder me t å faktisk huske noe..

Ellers må det nevnes at e e DRØMMEKVINNEN!! Tok testen på nettet.. Det var den store aktiviteten da mi inviterte t pizza og spill på søndag..

Ganske fornøyd me at e va den første som fikk den tittelen her i stua:)

Andre resultat:
Christel: kompisen
Bernt: forføreren
Loff: forretningspartneren
Egil: bestevennen
Ragnhild: først svermeren... så drømmekvinnen

Husker ikkje fler.. men det blei non andre drømmekvinner etterhvert au..

11 kommentarer:

Elisabeth sa...

Heldigen du.. Eg blei Bestevennen eg... Ska kje kjærestar vær meir enn det? Betyr det at eg e meint te å vær singel? Eg bare spør...

Mariann, sa...

Ja! Det e viktig at du tar NRK sin høyt vitenskapelige kjærelighetstest meget alvorlig..

Nå vett du hen du står, så det e bare å rette seg inn etter det.. sparer deg sjøl for mye stress seinere i livet..

Marte sa...

neimenn.. jeg tok å den testen. ble svermeren.. skjønner ikke helt det..=)
Leser til eksamen nå jeg å.. det er aldri noe veldig kjekt når man ikke kommer gjennom pensum..jaja.
Lykke til med eksamnene dine og som drømmekvinne! hehe

målfrid sa...

hei hei mariann:)
ikke så rart at du ikke visste at eg hadde fått blogg, for eg har vel egentlig nettopp fått den,hehe.
jo, å få bilder på bloggen e ikke så veldig vanskelig som det kansje ser ut...skal prøve å forklare,hehe:når du e inne på bloggen, og har logget deg på, trykker du på 1.CUSTOMIZE (oppe til høyre i hjørnet)...da kommer du til: 2.ADD AND ARRANGE PAGE ELEMNTS! trykk på den nede til høyre,og når du har gjort det vil det komme opp flere alternativer bla. POTHOS..trykk på den, og du kan laste ned så masse bilder du vil...gav dette noe mening?...håper det,hehe(du gjør vel nesten det samme som når du skal legge til bloggere og sånn:)

du må forrestn ha lykke til me eksamen på fredag...går sikkert kjempe fint;)

Betty-Kristin sa...

Hei drømmekvinne! ;)
Masse lykke til med eksamen! Håper vi kanskje kan få til et lite møte i jula,hadde vært kjempe koselig! Kos deg så lenge med juleforberedelser i mellom alle eksamene! ;)
Gla i deg!

Anonym sa...

Betty: Lett at mi ska møtes i jula!! :) Gleder me e!!

Eksamen går så fint at.. ikkje no dere ska bekymre dere for..

Narve sa...

E blei svermeren... Hollywood-typen sto d! JA STEMME D!

christel sa...

Elisabeth.. du berre spør?? EJ berre spør.."Kompis".. Hallo, ken som e kompis da?? Jo, det bli selvfølgelig ei som meg;) Betevennen e hakke betre vil ej sei..Kompis..Høyr på det da..Bestevennen e ikkje dumt å bli det.. Min mann skal også ver min bestevenn:)

Mariann, sa...

og du Christel ska vær hans KOMPIS:) Heh..

Tonje Margrethe sa...

Du er jo drømmen mariann:)
glad i deg og gutten som ender opp med deg er søren meg kjempe heldig:)var konge å chille hos deg:)ble forresten drømmekvinne jeg og:) Luther er konge:)

synnøve sa...

D R Ø M M E K V I N N E N det e me :D snakkes på konserten ikveld regna e me!