lørdag, juli 28, 2007

Utilgjengelig

Jeg må bare dele det med verden, at jeg for øyeblikket og fram til gang mellom 11. og 13. august er utilgjengelig på mobil.

Det kommer av den enkle grunn at jeg har byttet abbonement Jeg fikk spørsmål om hvilken adresse jeg ønsket å bruke, og oppgav instinktivt min adresse i Oslo. Lurt. Før jeg fikk summa meg og tenkt gjennom hva dette innebar (noe jeg sjelden har for vane å gjøre i tide), var tabben gjort uopprettelig. Båten var reist. Toget var gått. One Call har sendt sim-kortet mitt til Oslo.

Jeg er enn så lenge å treffe på hjemmetelefon. MSN av og til. Pappas mobil, hvis jeg er heldig..

Ellers er alt bra. Sola skinner ikke, men det er ikke så farlig. Jeg ser fram til høsten. Til å treffe folk igjen, til Universitetet, til MUF, til Angelos, til Oslo og til meldinger...

Imens skal jeg fortsette mitt primitive liv her i sør, og prøve og holde ut... :)

1 kommentar:

Anonym sa...

ok. e har sendt d minst ei melding. jaja. du komr til å føle d pop når du finne simkortet :)