mandag, juli 02, 2007

Tur til Kristiansand

Siden jeg så smertefullt måtte oppdage at Sørlandsenteret ikke lenger har noen rimelige fotobutikker (eller noen fotobutikk i det heile tatt), har jeg lenge planlagt å reise til Kristianby for å avlegge Japan Foto en liten visitt. Det har seg nemlig sånn at der kan jeg fremkalle mine 309 digitale bilder for intet mer enn 0,99 kr pr bilde. Det vil si: Der kunne jeg ha framkalt mine 309 digitale bilder...osvosv...dersom Japan Foto fremdeles lå i Kristianby. Hvilket de ikke gjør. (..og som de for den saks skyld heller ikke har tatt seg bryet med å informere om på nettsiden)

Så det var 106 busspenger rett i dass (hvis en ser bort i fra de to t-skjortene og de to CDene jeg anskaffet meg på H&M og Platekompaniet, butikker som, selv om de er aldri så etterlengtet, ennå ikke er å oppspore i Grimstad).

Det lille lysglimtet midt oppi elendigheten, er det at vår lokale fotoforretning - Elite Foto - har et lignende tilbud å komme med. Jeg hadde bare ikke lest det som sto med liten skrift. Fast lavpris: 1,99 kr pr bilde! Over 300 bilder: 0,99 kr pr bilde. (De burde lære seg litt om markedsføring og reklame og blikkfang og alt det der.)

Så det så.

Og ja, forresten. Jeg har bestilt billett til Skral. Jeg gleder meg.

Ingen kommentarer: