lørdag, juli 21, 2007

Neste år (det vil si: fra høsten av) skal jeg...

.. gå på Universitetet i Oslo på Lektor- og adjunktprogrammet, på fremmedspråk
.. bli boende i Sinsenterrassen, men med nye samboere
.. begynne å trene på Domus Atletica
.. skaffe meg jobb
.. ikke bruke penger på så mange unødvendige ting
.. bli flinkere til å lage mat
.. bli en mer selvdisiplinert student
.. lese pensum hver dag
.. bli gørrgod i engelsk
.. fortsette å synge i Angelos
.. lære å bake brød
.. male og tegne mer
.. vurdere å kjøpe piano
.. holde rommet mitt ryddig
.. gå på flere formiddagsmøter i misjonssalen
.. føre regnskap.. kanskje
.. kjøpe litt færre sko (merk at dette ikke går under punkt nr 5, som handler om unødvendige ting..)
.. glede meg
.. holde kontakt med gamle venner
.. bli flinkere til å huske bursdager

Hva skal du til neste år?

5 kommentarer:

Yngvegutt sa...

.. begynne å trene på Domus Atletica
.. ikke bruke penger på så mange unødvendige ting
.. bli en mer selvdisiplinert student
.. lese pensum hver dag
.. holde rommet mitt ryddig

Det skal eg og.

Haha.

Anonym sa...

Eg ska ikje lesa pensum...merkeligt nok! Men eg ska ha d kjekt:) å d blir nok kjekt for dokke så ska bu i Oslo og.. Nyt freden mens dokke kan for om ett år e eg tebars;)

christel sa...

Ska du fortsette å synge i koret??Why?? Ej tvilakje på di sangstemme, men på diverse andre ting:) Ej gle mej t å komme på besøk t dåkke, virkelig...!! Det e nesten sånn at ej gleda mej litt vel mykje over og med dåkke som skal ver i oslo, hehe... Men ej tvilakje på at Hamar bli bra og at det e det e dit ej skal ditta året;) Men det e løv å tenkje på oslo og kor good oss faktisk hadde det;) løve yø

Hege sa...

begynne å trene, tjene penger, få selvdisiplin, lese pensum hver dag (det blir hardt!! telles helgen??), på ferie til et varmt og flott sted dersom det regner like mye i bergen i år som i fjor (burde fått det på statens regning, det forebygger/forhindrer depresjon!, bo med bl.a. Ingrid Sigmond (kos!), besøke første etasje masse (jippi! :D), pluss sikkert masse mer. Bli flinkere i matte, for eksempel... (det forutsetter forsåvidt at pkt. 3 og 4 går i boks, men det gjør det jo!)


Mariann!? vi må leke snart! jeg stikker nesten til Bergen om ikke så himla lenge iallefall.

Anonym sa...

vett!! Når e tenker på det.. så tror e jommen kanskje at e ska sende deg en liten melding nå med en gang, for å høre å du driver med.. e e nettopp ferdig på jobb..