onsdag, juli 25, 2007

Gledelig sommer

Vi sørlendinger går visst en tung høst i møte. Årets sommer - eller mangelen på den, om du vil - gjør oss, i følge en mann på P2, tyngre til sinns. Dette vil resultere i at vi i høstmånedene som kommer, lettere lar oss irritre og bli deprimerte.

Dette kommer heldigvis ikke til å skje meg. Jeg jobber inne hele tiden. Ingen mulighet til å se været... Siden bare tanken på en sommer uten sommervær kan være deprimerende nok, velger jeg å tro at det har vært strålende sol og mangeogtjue grader ute siden 18. juni.

Jeg går en gild høst i møte. (Hvordan skrives gild forresten?? Gild? jild? jill?)
Dessuten har jeg stor tro på august. I august er det alltid fint vær. Da har jeg fri.

1 kommentar:

Hege sa...

Jeg kommer helt sikkert til å bli deprimert. ble det i fjor, etter en strålende sommer. Men i år skal vi jo til det ubestemmelige stedet "syden", så det blir bra! Tror de tkommer til å trengs...