mandag, mars 17, 2008

NEEEEEEEEEEEIIIII!!!!!!!

Jeg hadde bare litt dårlig tid, så jeg slang den grå buksa mi inn på toppen i vaskemaskinen. Kunne jo vaske den også når jeg først var i gang.

Litt senere holdt jeg på å vri om nakken på meg selv i ren frustrasjon. Jeg kunne ikke finne mobilen min! Det er jo ikke helt unormalt, så jeg gjorde som jeg pleier; jeg satt meg ned, kobla helt ut og prøvde å huske hvor jeg hadde hatt den sist. Dette funker svært sjeldent. Ekstrem distréhet og svært redusert hukommelse er en dårlig kombinasjon. Men! I dag funka det. Jeg hadde jo lagt mobilen i lomma på den grå buksa mi mens jeg dusja. Så jeg gikk inn på badet, der jeg hadde lagt buksa fra meg.. men der var ingen bukse. Det gikk sakte opp for meg, og, hvor mye jeg enn prøvde å benekte fakta - det ultimate bevis på min dumhet, nådeløst stadfestet av det blå roterende lyset der inne blandt halvrene truser og sokker - var det bare innse at mobilen min var gått tapt.

Nå skal jeg ned til Ekspert. Takk og pris for selvskadeforsikring.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha! Og den som var så ny og fin! Jaja..du får kose d me tyske schlagerhits :)

Narve sa...

Synnøve, ditt perverse svin som ler av andres ulykke...





AAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAÅRREHEHEHEHARRHARRHARR!!!

Mariann, sa...

eheeee... schlagerhitsa va virkelig fantastisch!!! Heldigvis folkens får e ny heilt gratis (sett bort fra en nett liten egenandelssum...)

Og heldigvis funker simkortet, så e e faktisk ikkje heilt utilgjengelig... :)

Flaks

målfrid sa...

hehe, det e bra at det ikke bare e meg som e vims...det var del kansje du som skulle blirr kåret til årets vims på fjellhaug, og ikke meg, mohahaha:D
kossen går det hjemme på grimstad for øyeblikket da? nyter du ferie tilværelsen?!:=)