onsdag, mars 05, 2008

Nå har jeg vaska gølvet...

Månedens ryddeaksjon er i gang. Og det kan tyde på at den ikke har vært så måndtlig i det siste likevell. Eventuelt at de tidligere måndtlige ryddeaksjonene mine ikke har blitt like grundig gjennomført som denne.

Her finnes virkelig mye som jeg ikke visste at jeg hadde. Det mest oppsiktsvekkende er kanskje disse:

Som dere forhåpentligvis allerede har stusset over: hva gjør to pakker røyk og en pakke sigarer i skuffen til Mariann, hun røyker jo ikke?!? Stemmer det. Så hold på den tanken. For røyk dreper, som det sikkert står på egyptisk på de to til høyre. (Kineserne, derimot, har tydligvis ikke tatt seg bryet med å legge fakta på bordet for sine landsmenn. Men nå er kanskje Kina overbefolket, så..)

Saken er at jeg vet ikke hvorfor de ligger i skuffen min og er åpnet. Det vil si: jeg vet at de der en gang. Jeg har jo faktisk kjøpt dem. Jeg bare visste ikke at de lå der fremdeles. Trodde jeg hadde gitt dem bort.

Så hvis noen får lyst på en tørr gammel (ca 2 år) røyk, vet dere hen dere får tak i det. (Under 30: vis leg uoppfordret).

1 kommentar:

christel sa...

Du kan selle dei;) Og husk å ta litt ekstra per pakke..I staden for en sum av halvpris, så ØKE du summen med godt over halvparten av orginalprisen;)Det gjer deg til ei utmerket businesskvinne;)