lørdag, mars 08, 2008

Hei sveis

I dag har jeg klippa meg. Som i at jeg har klippa meg.

Det blei ikke sånn kjempevellykka, type frisørfint-vellykka, skjønt det er jo ikke alltid tilfelle etter en frisørtime heller da. Men nå har jeg ikke lugg i øyene lenger. Det er jo greit. Dessuten var det gratis. Mye billigere enn en frisørtime. (Det er med frykt jeg innser at sånne sunnmørskpregede tankeganger har fått grobunn i mitt lett påvirkelige sinn.) Så nå kan jeg bruke de pengene på noe anna. (Godt og se jeg ikke har helt konvertert ennå..)

Neste gang, if ever, jeg går til en frisør for å klippe meg, kommer jeg til å få kjeft. De har en egen evne til å avsløre uautorisert klipping. Skjønner ikke det.. Mamma var frisør. Det burde ligge i blodet.

2 kommentarer:

Narve sa...

To interessante fakta:
1: Mystisk at e faktisk ikke har lagt merke til din nye frisyre.
2: Mystisk at e som sunnmøring nettopp har vært på frisøren å svidd av 400 kr, når d bare e drøyt en måned siden sist.

Anonym sa...

du kan vel knapt regens som sunnmøring lenger, da... heeeh