torsdag, november 02, 2006

seriøs student?

Nå sitter e på skolens datarom og skriver. Ska vel egentlig lese kjerkehistorie. Mi ska ha tentamen (!!!) den 13. og mi ska lese 180 sider ca... og e har på ein måte ikkje lest så mye ennå... Men. Akkurat nå vil e mye heller skrive litt... må benytte me a muligheten så fort e har tilgang på internett.

Egentlig sitter e bare å gleder me t klokka blir 1500. For da kan e slutte og lese, og så kan e gå hjem og rydde og vaske opp for at alt ska vær strøkent t storfint besøk i dag. Synnøve, gleder me t middag. Og t quiz selvfølgelig!!! Tror mi vinner i dag. Veldig lett. Quiz e liksom min sterke side.

Ellers har e ein spennende helg foran me. Ska på utreisehelg t vestfold. Ska på barneleir og så ska mi ha et møte. Tror det kan bli bra.

5 kommentarer:

Hege sa...

Åh... er steike glad vi ikke ha snø enda! Men det var is på sykkelsetet mitt da jeg syklet hjem fra Rune og Sigurd i går natt.. kaldt! skalv da jeg la meg ned i senga, men håpte det skulle gå seg til etterhvert. men, neida! midt på natten var jeg så steike iskald, kunne ikke få sove for bare skjelving. Så fant jeg frem teppet, og skrudde på ovnen. da kom det seg. Tror jeg må finne frem varmelakenet mitt og varmeflaska nå... brrr!
Gleder meg til å komme til Oslo snart. håper dere har det varmt i leiligheten?? kommer forresten den 16.

Mariann, sa...

det e fortiden veldig varmt i leiligheten vår:) veldi positivt! Så det e bare å se fram t det.. Gleder me e.

Anonym sa...

du klarer det du klarer det du klarer det. Kirkehistorie - LETT! :)

Andreas sa...

Kirkehistorie er knall.. og det er knall å være ferdig med.

God utreisehelg!

Mariann, sa...

e tror ikke silje vett å ho prater om...