tirsdag, november 21, 2006

HURRA OG GLEDE I LIVET!!! DET BLIR JUL I ÅR AU..

...og en desidert bedre økonomisk situasjon deretter:) (Ikkje det at det har vært særlig trange kår her t nå, men e går enna lysere tier i møte..)

De siste dagene har e gått og mint me sjøl på at det e på tide å ringe the Boss hjemme for å sikre me jobb i ferien.. bare at alt e et tiltak, og det en tenker på på skolen e ofte glømt når en kommer hjem..

I dag, ca nå nettopp, peip det inn ein ny melding på mobilen. Den va fra sjefen min: Har du planer for desember? Hilsen Halfdan.

E ringte og sa at e igrunn hadde planer om å jobbe.. og poff! Så va jobb i ferien i boks.. ganske fornøyd.

Så nå gleder e me som ein unge!!! Det finns nesten ingenting som e morsommere enn å jobb på min jobb!! Det e nesten sant..

Det eineste e det at planen om å ha masse ekstra penger når e kommer tbake etter ferien trues litt a min svakhet for sko.. det e jo bare logisk at når en omgås sko dagen lang, så får man lyst på dem sjøl.. E kan jo håpe på at utvalget e heilt rævva i år, og at e syns alle skoa mi har e stygge.. eeeehh... lite sannsynlig!!! Derfor trenger e en plan:

E, Mariann Buarøy, ska ikkje kjøpe meir enn ett, e gjentar:ETT, par sko i juleferien. Og det eine paret ska helst være høyst nødvendig.

Dere som kjente me i sommer, vett at e prøvde me på no liknende da... og at det gikk ganske i vasken.. 2 par sko blei plutselig t 4 eller noe sånnt.. men det skakje dere tenke så mye på.. e går på med friskt mot!!!

Ønsk me lykke t:)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, gudd løkk Mariann !!!!!

Vi kommer til å beslaglegge alt du kjøper utover ett (1) par ;-)

Anonym sa...

Pappa har visst allerede svart. (Men glemte å skrive navnet...)Jeg vil nå si at "ett par sko inn, ett par ut"....!:) hehe, det går nok ikke!
Men du har glemt at jeg sendte en melding og spurte deg om noe...??

Anonym sa...

Glemte å si at det var BRA at du fikk jobbe i jula. (Så slipper du å hjelpe med sølvpussen)!!!

Mariann, sa...

et par inn, et par ut.. det funka i sommer... e sendte a gårde et par per par over 2 i sommer.. bare at e brukte jo fremdeles meir penger enn e hadde tenkt.. hjalp litt på amvittigheten da..

Anonym sa...

til lykke, til lykke:)

Elisabeth sa...

Masse lykke te! Någe seie meg at du trenge det...!
:)

Anonym sa...

mariann,ærlig talt. du vet like godt som meg at dette kommer du ALDRI til å holde. så e har et lite forslag. alle de andre skoa du kjøper...kan de være i str 39??? (e tar meg forsatt plass til non par ekstra sjøh)
=)
#bignose#