torsdag, november 30, 2006

"Lockigt/Krøllet hår som blir/bliver "frizzigt"?"...

...spurte shampoflaska t Hege me om da e sto der og fant ut at e ikkje hadde meir a min egen shampo igjen..

Og e utbryter: "HURRA!!!Løsningen på alle mine problemer på ein grønn, avlang flaske! "

Videre kan e lese: "Sunsilk Waves and Curls - Definerar lockar/krøller, minskar "frizz"."

"Endelig noe som kan temme min kraftige manke a uregjerlige brusete lokker, og som kan fremheve mine naturlige korketrekkere", tenker e og skviser ut en liten dam som e putter i håret mitt, mens e sender en unskyldende tanke t Hege, me løfte om å kjøpe ny shampo t ho når e kommer hjem.
Nå sitter e da her.. noe skuffa.. HEN e krøllene??? e bare spør..

13 kommentarer:

Narve sa...

Du e antakelivis som me, du har krølla i nakken. Bare at... AHAHAHAHAHAAAA!!!!!!

Anonym sa...

Sorry, ikke en krøll å arve etter oss....! :(

Mariann, sa...

narve: vil heller ha militærhår i nakken enn dine krøller!!!

synnøve sa...

Der va en krøll som lurte bak øret ja!bare at du ikke kan se ka som skjule se bak øret ditt da! jada! sånn sjampo vil e ha :D

Takk for en fin kveld, og lykke til videre i livet :)

silje sa...

Eh, sånn har eg og! Funka ikkje. eg har jo bare litt fall i håret. kjipe saker.

Hege sa...

nei, nei, nei!!

nå skrev eg en lang og fin kommentar, og så forsvant hele greia. irriterende!!! men nå vet du det. Var en veldig fin kommentar, altså...
Stikkord: Mikkel Rev, Bakemester Harepus, pepperkaker

Hege sa...

og shampooen holdt da det den lovet, gjorde den ikke? Hadde du brusete hår i dag, kanskje? nei, nemlig.. .var det ikke det jeg tenkte... da er det ikke noe å klage etter, vel?

Er forresten lei av brusete hår. Står ut som en sky bare jeg går ut døra (muligens en liten overdrivelse, men dog... poenget er uansett at det er ikke mulig å gjøre noe som helst med håret sitt. regnet og luftfuktigheten og vinden gjør akkurat som den vil med det med en gang du går ut døren... grr....). Er litt lei av Bergen akkurat nå. ja, jeg er det...
Skal vi bytte hår litt, Mariann??

Hege sa...

åi! går det an å HØRE de bokstavene i "word verification"-greia?? fææænsi! :)

Men dårlig gjort å fremstille hørselshemmede som rullestolbrukere...

Hege sa...

hihiiii.. nå får du mange kommentarer!!

kan kanksje ha sammenheng med at jeg burde sittet på lesesalen g lest i Marianne Gullestads bok som jeg ikke skjønner så veldig mye av.... vet bare at hele boken er pensum på eksamen til fredag... har aldri hatt så mye pensum på en gang til en eksamen før, jeg. er kjempemasse, jo! tror noen snakket om 1700 sider. Nå er det kanskje ikke så veldig masse for veldig mange... men jeg synes det er en del...

Mariann, sa...

hege, har e noen gang hatt brusete hår?? sånn egentlig?

Andreas sa...

Er "frizzigt" det samme som brusete?

Anonym sa...

det e min teori jaffal..

-mariann-

Hege sa...

tror ikke det, nei. og det skal du være glad for!


hehe... du kan flytte til Bergen! er det noe sted der det er sjanse for å få brusete hår, så må det være her! (og hvis du da bruker shampooen min, så skal det i teorien bli definerte krøller av det...... hmh... tro det den som vil...)