fredag, september 04, 2009

Mariann i Halifax

Klokka nærmer seg ti på kvelden her. Hjemme er den vel nærmere fire på morgenen, hvis jeg ikke tar helt feil, og dere ligger og bysselaller alle sammen. Det store flertallet av dere i hvertfall.

Her i byen har alt egentlig gått bedre enn forventet. Ankomsten var ikke skremmende i det hele tatt. Jeg fant fram til bussen til hotellet nesten helt av meg selv, og selv om det er fryktelig kjedelig å sitte her alene, for da har jeg så god tid til å tenke over situasjonen, så har ikke panikken meldt seg ennå. Det her føles mer som begynnelsen av en kort ferietur enn som begynnelsen av et i mine øyne laaangt utenlandsopphold.

Jaja. Jeg må spare på batteriet til jeg får kjøpt meg adapter. Dessuten skal jeg sove nå. Har jo ikke gjort det på en del timer. 24 timer faktisk, når jeg tenker meg om, og da sov jeg til gjengjeld bare i litt over fire timer.

God natt fra Mariann i Halifax.

6 kommentarer:

Narve sa...

Respekt i sjela! Du e så flink å ditte går så bra å e gleeeede me til neste oppdatering!

Andreas sa...

:)

Astrid Louise sa...

Så kjekt at du allerede har oppdatert:) lykke t å kos deg masse! Husk å oppdater;)

Kristin sa...

Lykke til videre Mariann! :) Koselig med oppdatering fra Halifax.

Ole Bjarne sa...

Det går så bra!!

Gud e me dæ, da e alt i hannes hender og du slepp å bekymre dæ.

God bless!

målfrid sa...

du e modig! Det e godt å høre at du kom deg trygt frem. Du e flink! Så gleder eg meg til flere oppdateringer her inne...for det skal det bli MANGE av håper eg! Glad i deg snuppa! Take care!