torsdag, juni 14, 2007

Hjem, hjem, hjem

Nå har jeg pakket. Det vil si, jeg pakket i natt. Kanskje fra klokka tolv til to eller muligens nærmere halv tre. Så, ja. Det er grunn til å være skeptisk til hva jeg har fått med meg. Men ettersom jeg fulgte en nøye utarbeida pakkeliste fra tidligere på dagen, og kanskje enda mer på grunn av at pakking ikke akkurat er min favoritthobby, heller tvert om, så ser jeg ingen grunn til gå over sakene på nytt for å sjekke. Så jeg har pakka.

- En middels stor koffert med klær.
- En 60 l tursekk med klær, sko og diverse andre nødvendigheter for en laaang sommerferie.
- En pose str XL til bunaden.
- En veske til bussturen.
- Dataen.

Ca sånn ser det ut:



Så om noen timer skal jeg (alene) dra alt dette med meg ned til Oslo S, hive meg på en buss som skal sørover, og endelig, ENDELIG komme meg hjem.

3 kommentarer:

katrine i bergen sa...

God ferie, Mariann!! det har du fortjent:)

Kathrine Løsnesløkken sa...

Ja, god ferie :-). Sannsynligheten for at vi treffes er nok stor, hehe. Grimstad er jo ikke akkurat noen millionby :-P. For en herlig plass!

Anonym sa...

Mariann: du er virkelig en av mine mest trofaste lesere og kommentatorer. Takk for en strålende innsats! den blir lagt merke til og satt pris på!