torsdag, juni 14, 2007

Hjem kjære hjem

Etter at et visst hjemreisetidspunkt gjentatte ganger (åtte i alt) måtte utsettes - ikke fordi jeg så gjerne ville bli igjen i Oslo for å oppleve byens sommeridyll og kvelende varme så lenge som mulig, men av helt andre mer tidkrevende grunner (pakking, vasking, tur) - har jeg omsider klart å karre meg sørover og er endelig ferdig inlosjert og utpakka på sommerresidensen min i Viggo Ullmannsvei. Solen skinner og livet smiler.

Om en dag, kanskje to, skal båten for andre gang i år sjøsettes, frisk som en fisk. Da skal sommeridyllen, betraktes, benyttes og ikke minst nyyytes fra en liten velutvalgt holme, hvor ingen problemer større enn at jeg kan hamle opp med dem i liggende sole-seg-stilling får innpass.

1 kommentar:

Marte sa...

ÅÅå.. ingenting er vel som sørlandet om sommeren! Håper å se deg en gang i sommer da?!=)