onsdag, oktober 01, 2008

Det lønner seg å klage her i livet.

Det har seg sånn at jeg klagde på karakteren jeg fikk på Brit Civ eksamenen min forrige semester. Ikke bare var jeg svært misfornøyd med resultatet, jeg følte faktisk også from the bottom of my heart at karakteren var feil. Dessuten var jeg avhengig av et bedre resultat for å unngå å sette utenlandsoppholdet mitt på spill. Siden jeg da uansett måtte ha tatt eksamen opp igjen, så tenkte jeg at her var det bare å kjøre på og klage i vei. Og det gjorde jeg lurt i, gitt! For guess what. Karakteren gikk opp. O glede stor. Bare ett hakk opp da. Men det var akkurat nok det. Nå ligger jeg fremdeles over snittet som kreves for å komme inn på St Mary's University i Canada. Så la oss glede oss litt over dette folkens.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hipp hipp hurra:D Klag i vei sei e! Bortsett fra på min skule for der ser det ut som om alle som klage går ned 1 karakter... Men du kan KLAGE og KLAGE og KLAGE litt til! for opp går det, og til slutt kjem du til himmels...(forhåpentligvis) Men gratulere! Men e syns i grunn ikkje d va så bra, for e vil jo gjerne ha deg i Norge også videre... men e skal juble på dine vegne! HURRA!!!

målfrid sa...

JIPPI!! Gratulerer Mariann...du e flink!:D Stolt av deg snuppa!!*