fredag, juni 06, 2008

Sommer i Oslo

Jeg kommer ALDRI til å bli vant til oslosommeren! Så når jeg er ferdig på universitetet om fire år, skal jeg pakke sakene mine og flytte langt langt vekk! Til et sted med tilgang på sjø og sjøbris som gjør de 30 varmegradene litt kaldere. Kanskje tilbake til Grimstad eller til Kristiansand. Eller Farsund, ja til og med Lillesand er under vurdering.

Som dere ser så er det sørligere strøk som trekker, men andre gode forslag tas gladelig i mot.


Men. Når jeg likevel er her og faktisk ikke kan annet, så bør jeg uansett prøve å gjøre det beste ut av situasjonen. Det finnes alltid noe å glede seg over. For eksempel Oslos store utvalg i sommersko som knapt kan sammenlignes med noe annet sted jeg har besøkt, og som i hvertfall slår skoutvalget i Grimstad langt ned og gjennom støvelsålene.

At leiligheten ligger i en slik vinkel at det aldri blir helt steinovn her inne er jo også positivt. Særlig i denne pakke-og-flytte-perioden.

Mest av alt er jeg glad for at Synnøve og Kristin har hage og grill og solstoler og hageslange med vannsprederfunksjon. Det er absolutt ting som får livet her til å bikke over på plussiden.

Kristin, Yngve og Marita


Badminton er absolutt en slager. Personlig kårer jeg meg selv til vinner av innlevelsespokalen. Her kunne en rekke bilder ha blitt publisert som bevis, men in-action-bilder har aldri klart å fremstille meg i noe særlig godt lys, så tror jeg dropper det.

Hoppestrikk...
Felles konklusjon: spensten har avtatt siden barndommen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Livsnytere =) Så koselige bilder!

Anonym sa...

herlige dag d der..eller kveld då...digg! sommar e digg! i mårå e d heim t sommar på meir heislige trakte:) go sommar:)

Anonym sa...

e me vil ha sommer; men den gang ei:( Men berre 4 daga igjen no... så skal e slå me laus som alle andre... Hiha;D

Hege sa...

ååå! det så deilig ut! jeg vil også ha hage!