onsdag, juni 11, 2008

Dårlige pinsetter er kanskje ikke det verste jeg vet, men det er utvilsomt noe jeg irriterer meg grønn og grundig over.

En gang i høst kjøpte jeg meg en liten fin en på Body Shop. Husker ikke hvor mye den kostet, men dyr var den. Og her snakker vi KVALITET! Beste pinsett ever! Tradisjonen tro mistet jeg den, selvfølgelig. Sånne små ting har jeg sjeldent klart og holde styr på.

Nå, etter noen måneder med en elendig dustepinsett fra H&M, gikk jeg til innkjøp av en ny fra Body Shop. Og, fy søren! 77 kroner kostet den. Det var da svindyrt! Jeg endte nå uansett opp med å kjøpe den. Tenkte jeg kunne kalle det en investering.

Men hva skjer så? Jo, når forseglinga er brutt og pinsetten er tatt i bruk, da dukker den gamle opp. På et totalt ulogisk sted, så klart.

Så nå har jeg dobbelt opp. Kanskje ikke så dumt. Nå kan jeg liksom miste en, og fremdeles ha en igjen...


Bare for å eksemplifisere diverse poeng her, legger jeg ut et bilde av en av pinsettene mine. Den gamle:Hvorfor ikke av begge, sa du? Hvorfor ikke sammen med den nye? Jo, det har seg nemlig sånn, at den finner jeg ikke. Den nye altså...

Ingen kommentarer: