mandag, juni 16, 2008

Sinsenterrassen er historie

I dag er vi tre offisielt ikke samboere lenger.
Jeg vil gjerne benytte anledningen her til å takke for et flott år, et flott samboerskap og et flott vennskap (som forhåpentligvis og mest sannsynlig ikke stopper med dette) i Sinsenterrassen.

Selv om mye positivt kan nevnes om det å flytte fra terrassen, så er det en god del jeg kommer til å savne. Bare det å dele kjøkken og bad og stue med disse to, og soverom med Ranveig (selv om eget rom sto høyt på ønskelista), kommer til å bli et savn. Jeg kommer til å savne seine filmkvelder, og at Ranveig går og legger seg når filmene blir for sære (Hanna: dette skal ikke tolkes i noen annen retning enn at jeg liker Ranveigs humormåte å poengtere at en film er sær på, og ikke det at hun faktisk går og etterlater meg og Narve alene, og at jeg kommer til å savne å se film med Narve, for han har sånn en genial filmsmak.) Jeg kommer til å savne Ranveigs überengasjerte innlevelse i ethvert sportsrelatert program på TV, og jeg kommer til å savne å, nesten daglig, bli overrasket over hvor mange sporter hun faktisk kan være überengasjert i. Jeg kommer til å savne Narve som danser når han henger opp klesvask, og Ranveigs effektive leilighetsvask når det virkelig gjelder. Og jeg kommer til å savne samtalene med Ranveig etter at vi har lagt oss - de gangene vi faktisk har lagt oss samtidig. Og jeg kommer til å savne å sette på urgammle hits, og danse vilt og hemningsløst rundt i stua. Som foreksempel til Macarena...

Det er mye annet jeg kommer til å savne også, I could go on for ever! Men jeg tror dere skjønner tegninga... Love you og miss you, guys!

2 kommentarer:

Narve sa...

Iiiiiijjjaaaaaa d har vært et førsteklasses, fabuløst å übergrrreat år. Takket være dokke to!

...Utifra bilda ser d ut som Ranveig alltid lå et halvt sekund bak me i bevegelsane eller nokke sånn...

Anonym sa...

nei Narve; du BOMMA på bevegelsane! Innlevelsen din gikk rett å slett ut over prestasjonane; koffor trur du e bryt sammen i latterkrampe tilslutt... Men for et fint innlegg Mariann! D blir et savn når vi skal spres over heile byen... men d e gode minne vi tar med oss:D Og du e veldig velkommen til å komme å sjå sport med me til neste år også, visst ikkje e må komme til dokke pga mangel på boplass... hehe:) Vi snakkes folkens!Takk for et supert år, og så må alle ha god sommer:)