lørdag, juni 21, 2008

Finn en feil


Jeg tillater meg å gi deg et lite hint. Det begynner på v og slutter på olum... Veldigsuperoverdreventfluffyogultraskyaktigvolum. (i forhold til normalen) Ops. Der sa jeg det. Jaja.. ingen som hadde gjetta riktig uansett.

Jeg har nemlig kjøpt meg volumbørste. Sånn en med varm luft. Jeg kan faktisk bytte vekk børsten med en annen topp og bruke den som føner. Supergenialt.

Og, du og du, så moro det. Her snakker vi Volum med stor forbokstav. Men jeg var litt skeptisk. Sånt har aldri funka i mitt hår. Strengt tatt gjør det ikke det nå heller. Et par sekunder, og et nikk er alt som skal til før håret er tilbake i sin samme flate livløse posisjon. Men hårspray og saltvannsspray gjør underverker, og tilføres de håret på akkurat riktig tidspunkt i tørkeperioden, i mellom et par økter med volumvarmluftsbørsten, så holder det hurramegrundt hele dagen! Heureka, sier bare jeg.

Og ja. Jeg har lagt merke til at frisyren min på bildet har fått en litt ujevn fordeling av volum, men det er ikke så lett å gjøre en like grundig jobb overalt på et rundt hode. Øvelse gjør mester, har jeg hørt.

7 kommentarer:

synnøve sa...

Gratulerer! Volum e flott :) Kjekt me ny leilighet?

Anonym sa...

jadda.. bare at akkurat nå e e huslaus. Flytta inn litt i den nye leiligheten i dag, og det føles godt, men i og med a det bor noen andre der fremdeles, så e an ikkje heilt min ennå.. Men om en uke... E GLEDER ME!!!!

Anonym sa...

Du va LOVELY!!! I like! Neste år vil ej prøve :) hihi.

Anonym sa...

Tar du den med til Grimstad i ferien?? (Kanskje jeg også kan bli litt "fluffy".....)

Hege sa...

tjohoo! Nå har jeg vært på ferie og er tilbake i gamlelandet! Wenn bist du back?

Anonym sa...

Hege, ich bin back den 30. eller 1. Tror e

målfrid sa...

du e så flott Mariann!! takk for tipsene....mitt hår e like håpløst....flat`ikken!!:(

som hanna har skrevet før...den må prøves!;) hehe