søndag, januar 06, 2008

Altså...

Var innom siden for emnene jeg skal ta på uio i vår. Det var aldeles ingen hyggelig opplevelse. Jeg ble rett og slett litt sint. For seriøst. HVA HJELPER DET AT EN BRUKER MANGFOLDIGE TIMER PÅ Å PUSLE SAMMEN DEN PERFEKTE UTTDANNNINGSPLANEN, HVOR ALLE EKSAMENENE KOMMER MED GOD TIDS MELLOMROM, HVIS UIO BARE KAN KOMME OG UTSETTE EKSAMENSDATOER SOM DE VIL, NÅR DE VIL, F.EKS NÅ, LEEENGE ETTER AT UTDANNINGSPLANENE ER BLITT INNVILGET??

Nå har jeg to eksamener på samme dag. Noe sier meg at det ikke er helt ideelt.

Får bare håpe og be om at jeg blir tatt opp som enkeltemnestudent i kunsthistorie, slik at jeg kan ta 30 studiepoeng som planlagt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det er DÅRLIG gjort!!! Men Mariann, dette ordner du. Bare gi de inn på ekte grimstadvis:) Lykke til, e heie på d!!!

synnøve sa...

hm..dårlig gjort! e lika å gå på ei ferdig planlagt utdanning :D

Ragnhild sa...

Det går an å søke om å få flytta en av dei siden det kræsja. Det fikk e gjøre før jul. Bare å skrive en mail til studiekonsulent i det faget du vil ha flytta eksamen på. Hvis faga e på samme institutt/faktultet skulle det ikke vær nåkke problem:)