søndag, mai 06, 2007

Månedens lesestoff

Pluss
+ lettlest
+ forholdsvis lett forståelig
+ inneholder interessant stoff
+ tåler mye, en nødvendighet for alt som skal håndteres av meg
+ fine farger (minus det lilla feltet)
+ ser ganske intellektuelt og seriøst ut å sitte å lese om filosofi- og vitenskapshistorie på f.eks toget
+ sammendrag på de siste sidene
+ oversiktlig

Minus
- tung som en murstein. Hadde muligens vært hakket mer praktisk i pocketform
- det lilla feltet
- hard perm som må holdes åpen med makt. (Noen påstår det skyldes at den er for lite brukt. Jeg er uenig.)
- upraktisk størrelse. Passer ikke i en hvilken som helst veske eller setelomme. For eskempel på tog.
- vanskelig å skjule (se forrige punkt). Legges derfor fort merke til av folk som har studert dette litt mer grundig enn meg selv, og som syns at det er fryktelig moro å snakke om relaterte emner og annet i løpet av en togtur. For eksempel mellom Bergen og Oslo.

Men ellers. Jeg liker Ex Phil. Jeg er tilbake fra Bergen. Jeg har hatt det bra. Jeg er så godt som ferdig med en stk oppgave som ikke trenger å være ferdig ennå. Livet smiler til meg.

3 kommentarer:

synnøve sa...

flenk du! skjønna ditta der me bøker me teit form, bare se på anatomibøkene mine. tar liksom ikke me me alle 6 på tur. gale nok å få plass til ei!

Elisabeth sa...

Du er så flink! Et forbilde for alle oss andre... ;)

Betty-Kristin sa...

Hei snuppo ;) kommentar ligger på bloggen min ;)