tirsdag, mai 29, 2007

En stykk ganske lang bildeserie fra FMH-turnéen for interesserte..

Dagen før turen:
Tre jenter i samme leilighet finner ut av at "Oi.. e/ej må nødt for å vaske noen/nokken sokker/sokka og mange/monge andre klær/kle før mi/oss reiser/reise.."

Ett simpelt tørkestativ er alt vi har. Det strekker ikke til.

Telys-stativ til sokker
Støvsuger
Hyssingen kom endelig til nytte

Når alt er klart og siste sokk er tørr, er det tid for turné:

Avreise kl 08.30.. Narve e beinklar!
Det er Sylvia og Erlend også.
Vel framme på Laberget leirsted ble Kjartan hengt opp på en kleshenger.
I Levanger (Ja.. vi var faktisk enda lenger nord enn Trondheim!!! Crazy banana) var Andreas sulten.
Vi tok en liten tur i Falstadskogen..
..og på Stiklestad. Der hoppa Kjartan fra et tak...
..mens Astrid Louise sto og koste seg.
To vårlige jenter..
..utafor Nidarosdomen, som jeg endelig har fått se "live" både inni (på orgelkonsert) og utafor. STORT øyeblikk!
Kameraet mitt zoomer bra.
Olav var for høyt oppe, så han kom ikke med på bildet.
Silje, Ragnhild..
..Christel, Ranveig, Astrid Louise og Sylvia og jeg var på kafé i Trondheim.
Etterpå fant vi denne karen.
På bybroa.
Sykkelheis. For 100 kr i året, kan du slippe å tråkke sjøl hver gang du skal opp denne bakken.. Liknende løsning i Rosenhoffbakken hadde kanskje vært en idé..
Oppblåsbart skjørt. Luftig.. andre ville kalt det uanstendig. Godt det kommer med fastsydd underskjørt.
Etter møtet på Stjørdalen fikk Helge og Fredrik vist sitt barnetekke.. Smeltet noen FMH-kvinnehjerter da ja.. Petter leste om Prekenlære..
..helt til Yngve, Gjermund, Astrid Louise og jeg kom og forstyrret han.
Mannskoret sang bl.a. på Flå.. flott som alltid.
Monika var på do.
Christel og Knudi gledet seg bare såå mye til undeholdningskveld.
Espen poserer. Irene danser.
Mitt Quizlag. Dreamteam..
Så gøy syns Jørn Åsulf og Yngve at det var.
Siste kveld bød på diverse festligheter.
Her: Om å gjøre å balansere på ett bein med det andre rakt utstrakt bakover.. Rakel i fritt fall..
Sette seg på huk og gå opp igjen.. på bare ett bein..
Vri tærne mot hverandre..
Sjekk sokken som Silje strikker.. sånne strikker jeg også!!
Yngve, Christel og Ranveig.
Så begynner turen hjemover..
Og man må jo ha det litt gøy da og.
Silje og Christian.
Astrid Louise og Sven Arne.
Noen klarte å sove litt..

Turneen var bra. Jeg storkoste meg.
Nå gjenstår bare en eksamen.. JOHOOO!!!

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Det va jammen en lang bildeserie. koselig. savna meg selv der, men :P

Anonym sa...

Så GØY du har hatt det....mens andre "sliter" seg gjennom noen arbeidsdager :(
Gøy med masse bilder. Det er vel ingen som vil ha en kattunge eller 4???
De er snart klare for flytting...eller avliving...

Betty-Kristin sa...

lykke til på eksamen ;) tvi,tvi.....

Ragnhild sa...

Eg flirer!!!