torsdag, mars 15, 2007

Kategorilås

Til tross for at jeg ikke er så glad i flipp-telefoner, så må jeg si det at denne er fin. Vakker, litt classy, fine linjer og et veldig praktisk display på lokket, som kan brukes som speil i nødstilfeller. Bort i mot den perfekte mobil.

Bare at..
1.
Den tåler for lite. (merk maskeringsteipen)
Tok visst ikke fallet mot gymsal-gulvet etter disippeltrenings-timen til Peri i fjor så greit. Noen påstår jeg ikke behandler mobilene mine godt nok. Jeg skylder på mobilen. Min gamle Nokia 3310 ville ha overlevd uten en skramme.
2.
Den funker ikke.
Når jeg leverte sonyen min til reperasjon her forleden (spaken var ufunk.. bombe), tok jeg med meg min gamle samsung (bildene) for at mannen i butikken kunne hjelpe meg med å få vekk nettverkslåsen. For det klarer ikke jeg selv.
Men da jeg slo på mobilen etterpå, ville den ha enda en kode som jeg ikke har. "Kategorilås - tast passord."
Nei folkens.. livet e for all del ikke en dans på roser. Men vil dere ha kontakt med meg nå, prøv mail, msn, brev eller rett og slett en liten visitt hen i Sinsenterrassen.

1 kommentar:

Marte sa...

uff du har mye å streve med.. Det er kjipt å leve uten mobil. Som verden har forandret seg altså=)