lørdag, mars 10, 2007

Blogg-tikka

E har an!! Og nå sender jeg den videre til Marte, Synnøve, Hege, Narve, Målfrid og Terese Marie.

Regler:

Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

Godt jeg har så mye rart å skrive om meg selv...

1. Litt mer enn 1/3 av håret mitt er bare halvparten så langt som resten.. og det er i nakken min.. Det er kjempe fint!!

2. Jeg har gått på linedance kurs på countryklubben på Moi Moner, og vurderte seriøst å fortsette med et kurs for viderekomne.

3. Jeg har satt meg på en strikkepinne.

4. Jeg har tegna portrett av begge guttene i The Boys, sendt det til dem sammen med et søtt lite brev, der jeg ba inderlig om at de skulle sende meg ekte bilder med autografene deres på.

5. I 7. klasse når vi var på sykkeltur med klassen, sykla jeg og noen venner fra resten uten å spørre om lov. Vi syns de var så treige. Når vi kom til skolen fikk jeg så dårlig samvittighet at jeg venta der i ca tre kvarter til læreren kom syklende, og ba om unskyldning. De andre måtte sitte igjen - jeg slapp. :)

6. Jeg begynte å grine da jeg fikk 3+ på en prøve på ungdomsskolen, og bestemte meg for at jeg aldri skulle gjøre det så dårlig igjen.


Har jeg gjort noe mere rart?

6 kommentarer:

Narve sa...

GRATULERE ME DAGEN!

Anonym sa...

gratulerer med dagen mariann!

Anonym sa...

gratulerer med dagen fra Grimstad :) Jeg skal spise ei Nottospølse for deg i dag jeg!

Anonym sa...

takk takk takk... nottospølse hadde ikkje vært å forakte...

Anonym sa...

GRATULERER MED ALLE ÅRENE DINE!!!Har jo snakka med deg før i dag, men, det er jo fremdeles den 10. --Bursdagsklem fra mamsen.

Elisabeth sa...

Gratulerer med dagen som var!
Stor klem :)