onsdag, desember 17, 2008

So long, farewell

Da vinker jeg adjø til denne boka:


Hva angår eksamen, vil jeg bare si at min flakskvote må være brukt opp for i år, og at det er godt at året snart er omme, og så kan vi gå over til å snakke om noe langt hyggeligere. Som for eksempel jul.

Nå som jeg endelig og med god samvittighet kan legge skolen på hylla og vie all min tid til juleforberedelser, er det på tide at jeg begynner på julegavehandelen. Jeg merker at jeg er litt stressa når det gjelder akkurat det. For det er intet mindre enn en uke til julaften, og jeg er ikke i gang enda. Men det er et langt hyggeligere stress enn det jeg nesten uavbrutt har kjent på de siste tre ukene, så det er greit.

På lørdag reiser jeg hjem, forhåpentligvis med første mulige buss. Den går i sekstiden har jeg hørt. Jeg tror jeg må spare noe av julegaveshoppingen til jeg ankommer hjembyen, bare for kosens skyld. Å FRYD og GLEDE!!!!! HURRAMEGRUNDT!!! Det slo meg nettopp at jeg ikke har vært hjemme i hele høst. Å du å du å du, som jeg gleder meg!

4 kommentarer:

Narve sa...

JA HURRAMEGRUNDTOMKRING!!!!!!!!!!!!!!!!

Hege sa...

Jeg har vært hjemme i høst, og jeg må fly! Jeg har heller ikke kjøpt noen gaver enda nesten, så det er ingen grunn til panikk! Koselig å handle i Grimstad, er det ikke? Jeg og Rune kommer hjem natt til fredag. (Rune skal feire jul med oss. Jubel!) Vi må treffes en av dagene!!

kari! sa...

FERIE, FERIE, FERIE!!

e ska au te Grimstah ida!!

FOOOORJEGHARSØRENMEGFERIEIDAG!!!!
(åj, mange ord i ett. Inspirert av Narvesen himself -uten å vite det. Så det først etterpå)

Anonym sa...

Narve: For øyeblikket trekker e t bake alt det ikkje kjempefine e har sagt om A.T.T. For du og du så fantastisk flink an e t å lave bra eksamensoppgaver!

Hege: Èn dag e minstekravet. Å med julegaveshopping på lørda? Tenkte å reise hjem tidlig, skjønner du... Det kan være e tillater at du tar med Rocke-Rune.

Kari: Ska du t Grimstad??? Interssant. Tror du har vært der med i høst enn e har.. Og har du ferie?? I følge min beregning skulle du sitte å kose deg med eksamen akkurat nå.