fredag, mars 21, 2008

"He's like.... Mr Perfect!"

Som innesnødd må jeg stå for min egen underholdning. (Innesnødd i den forstand at snømengdene er av såpass store dimensjoner at jeg, i mangel på passende ytterklær, ikke gidder å ta meg bryet med å vurdere å gå ut for å oppsøke moro) Det var på min lille utendørsekspedisjon, et tappert forsøk på å redde tujaen vår fra fysisk sammenbrudd, at jeg fattet denne slutningen.


Og i mangel på andre fornuftige anliggender å ta meg til, slår jeg herved til med et dagens andre blogginnlegg. Denne gang for å offentliggjøre siste halvtimens tidsfordriv: flerfoldige forsøk på å gjennskape tidenes filmscene. Jeg begrenser meg til noen få eksempler:

"He's like... Mr Perfect."

6 kommentarer:

synnøve sa...

hahaha! ka e greia?

Narve sa...

AAAAHAHAHAHAHAAA!!!!!! Fantastisk! E ligge faktisk på gulve å ler her. Glede me til e kommer tilbake t oslo å kan se den igjen.

Anonym sa...

synnøve. du MÅ faktisk komme en tur og se den filmen.. eller jaffal den scenen!!

E au rulla på gulvet og lo da e lage dei... og dette va bare noen FÅ forsøk.. heh..

Anonym sa...

ååå.. kor koselig.. du ler:) herlig!! vet ikkje ka det går i, men eg kjente uansett eg stikk av savn!

Anonym sa...

ååå... du og du, Katrine... kom t oslo så ska e le litt med deg! ja! e SKAL t Bergen i vår. håper bare e får tid. og da håper e du e der.

Anonym sa...

Skjønner at du kjedet deg. Det var jo ikke mye "futt" i hverken faren din eller meg.... Men at det var såååå kjedelig at du måtte filme deg selv.....? (Takk for all snø-måkinga, forresten
!)