søndag, april 15, 2007

Imsdal for alle

Imsdal utvider med en ny flaske: Imsdal 0,7 l


Så den måtte selvfølgelig jeg prøve. Og tro det eller ei, men smaken var den samme. (Det var ikke prisen.)


Så nå har vi Imsdal for en hver smak:
1. Imsdal Baby - For de små, eventuelt for de med små vesker som ikke er så tørste.
2. Imsdal 0,5 l - For de som liker skrukork.
3. Imsdal 0,6 l - For de som ikke liker skrukork.
4. Imsdal 0,7 l - For de som er kjempetørste.
5. Imsdal med smak - For de som ikke har skjønt at vann uten smak er best.


Noen som har lurt på hvorfor 0,5 l er så god å drikke av? Jeg tror det er fordi halsen er helt skrå, slik at en ikke trenger å bøye nakken så masse bakover for å få i seg alt.


Og er det bare meg som plutselig syns at ordet IMSDAL ser skikkelig rart ut?

Og en ting til: Dette er bekymringsverdig...

2 kommentarer:

Marte sa...

jeg ser problemet her.. Og det verste syns nå jeg er prisen. Ganske dyrt for vann.. det er tross alt gratis i min spring:) men jeg liker best flakser uten skrukork. jeg liker den "suttetuten" jeg:)
og ja.. rosa... uff.. det kan bli litt mye av det gode

Narve sa...

0,5 l e BEST! Å imsdal e bedre enn olden.