torsdag, april 26, 2007

I dag er dagen for å være fornuftig:

Fornuftig ting 1:
Å sove over de tre første timene slik at jeg kunne være våken nok til å følge med i de to siste.
Fornuftig ting 2:
Øve på pianoleksa i steden for å bare vase rundt og gjøre ingenting i lønnkammerhalvtimen.
Fornuftig ting 3:
Dette
er skikkelig disgøsting!!

Så jeg takket nei til å bli med en god gjeng ned på Mama Africa for å spise det.

Dette gjorde jeg til fordel for en viss fagdidaktikkoppgave av slik kjedelig karkakter at jeg er ved å gi opp. Ergo: det trengs. Dessuten vil jeg påstå at det hadde vært svært så ufornuftig å bruke penger på å spise mat en ikke liker.

Fornuftig ting 4:
Jeg skal møte opp og delta på dugnad i Sinsenterrassen. Noe leieboerne i bygget tydligvis ikke har for vane å gjøre. Altså: jeg gjør noe bra i nærmiljøet, og jeg imponerer Kjell og andre koselige naboer, hvilket jeg anser som svært fornuftig.

Fornuftig ting 5:
Jeg skal på BIF sin elevkveld. Den skal være morsom. En god latter forlenger livet, og inngangspengene på 20 kr går til misjonen. To fluer i ett smekk. SUPERFORNUFTIG!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fytti... eg e så imponert av deg:) flinke du!