torsdag, januar 25, 2007

Savnet

Svart, tjukk og elegant ringperm med x antall noter inni er savnet.
Sist husket sett på et bord i hallen under lunsjen på Fjellhaug på mandag.

Om noen finner den, så send en melding, ring, kom med den på døra, send den i posten... eventuelt legg igjen en kommentar...

Kort referat fra pianotimen i dag:
Mariann: "Ehm... e har på en måte bare klart å kanskje muligens legge permen min med notene mine på et sted som e på en måte ikkje heilt kan huske hen e...sååå.. hehe... hmmm.. ehhh.. ja.."
Mattias: " A-a (ja) men kanskje jag har notorna ja med... hmm.. låt mej se.. (leiter i en usannsynlig tjukk bunke med lause ark..) Ne-ei det har jag inte.. a-a.. vi får se hur det går."

Litt spilling og masse terping seinere...
Mariann: "Ha det da..."
Mattias: "Men tränger du nya notor?"
Mariann: "Nehei da.. haha.. e finner dei notene e... lett! Kan jo ikkje akkurat miste en perm.. heh.. (det e jo ikkje akkurat likt me..) Så atte... e finner dei nok, og så øver e godt t neste time.. heh.. jaaa... hmm... ehm.. OK.. Ha det da."
Mattias: "Hej då."

E TRENGER NOTENE MINE!!! E e lei me uten notene mine :(

3 kommentarer:

Anonym sa...

se inne i dagligstua... sammen med alle notene til Fjellhaug..

Der tror jeg du skal finne permen din..

Anonym sa...

jepp, di ligge der! eg såg di før idag.. men tenkte kje någe øve d. men di e altså i dagligstuå:)

Anonym sa...

Takk for god hjelp... notene e funne og alt e fint!!