mandag, januar 29, 2007

Idrettsskade

Knæra mine e gule og blå...

12 kommentarer:

Ragnhild sa...

Opps, sånn skjer!

silje sa...

det e det eg har sagt ganske ofte; idrett er ikkje akkurat oppbyggelig!

christel sa...

Sikkert ukristla.......:)

synnøve sa...

Amen silje! se kor fint vi har d! (riktignok e mitt kne blått, men e bare gikk på ei dør)

Anonym sa...

Du vett vel det at du kan åpne dørene, Synnøve??

Hege sa...

Sigurd har fått kjæreste=)

Anonym sa...

mine åg!

Elisabeth sa...

...og mine!!
Eg har kul og.

Anonym sa...

hei hei! trening er ganske ukristelig! det må eg si! ville bare meddele deg at eg kommer en svipp tur til oslo fra mandag til onsdag, for eg skal på konsert på tirsdag!!! da vil eg gjerne se den deilige mariann buarøy, for det er som balsam for sjelen!

Anonym sa...

spørsmål: koffor e knea dokka gul og blå?

Anonym sa...

fotball... begge knæra smalt i gulvet... Pang! I grunn ganske lenge sia.. men dei e vonde og litt blå fremdeles..

Frisør sa...

Hey nice blog