søndag, april 18, 2010

Tid for curling

An optimist is the human personification of spring.

-Susan J. Bissonette


Har jeg sagt at jeg elsker våren? Jeg gjør det. I aller høyeste grad. Det er finfint å ikke trenge å ta på seg jakke, lue og skjerf og votter OG ullundertøy for å for eksempel gå ut med søpla. Her i huset jobbes det hardt for å fullt ut nyte den lenge etterlengtede sola og vårvarmen.

Ironisk nok, får en kanskje si, trekker vi i dag frivillig inn i betraktelig mer forfrosne omgivelser: en ishall. Eller, en curlinghall, for å være eksakt. Jeg har stor tro på at det er i dag mitt naturtalent skal komme fram i lyset. Ååå som jeg gleder meg til at jentelaget bare danker guttelaget laaangt ned i curlingskoa. Det skal bli fint.

2 kommentarer:

Hege sa...

Er det virkelig du som har illustrert dette innlegget? Det er virkelig noen fantastiske tegninger, særlig den første=) du er jo som kjent ganske så talentfull når det kommer til "vanlig" eh.. kunstproduksjon, men det blekner mot ditt talent for å tegne strekmenn i paint! Fantastisk! Bukker og neier! :D

synnøve sa...

ja, d var virkli kunstferdi! e heia på dokke :)