fredag, april 23, 2010

Hmm...

Er det noen som kan fortelle meg hvorfor dette henger på altanen min midt i april?


Julelys, liksom. Midt på lyseste våren! Jeg griner innvendig.

Mot at vi bestilte et leopardmønstret baderomsteppe fra H&M (som skulle vise seg å være mer en klut enn et teppe, sånn etter størrelsen å dømme) fikk jeg ta disse julelysene ned fra stueveggen. Jeg stappet de omhyggelig vekk i lyskurven vår, og trodde helt oppriktig at nå var sorgens tid endelig over.

Men tror dere ikke to visse samboere har prestert å grave de frem igjen? Baderomsteppet fungerer ikke som et baderomsteppe likevel, så nå gjelder liksom ikke avtalen lenger... Har dere hørt noe så useriøst?

Så nå henger de der ute, da. Julelysene. I all offentlighet, til alment spott og spe. Og i skrivende stund ser det ut til at eneste måte å bli kvitt utingen på, er å gå til anskaffelse av en leopardmønstret sofa. Noe som er like uaktuelt som å ha julelys hengende framme i hvilken som helst anna måned enn desember.

Er det rart jeg er frustrert?

3 kommentarer:

Astrid Louise sa...

Stakkars Mariann..... :) eg syns det e fint eg:) Hanna reise jo vekk neste veka så du kan jo jørr ett eller aent då ;) hihi

Liv-Marie sa...

åå jamenn Mariann, det er jo så koselig med lysene! Perfekt å ha de der med platene på veggen. Sorry mariann, må nok si meg enig med de to samboerene dine... hihi:)

Kristin sa...

Skjønner frustrasjonen, julelys hører til kun under selveste julefeiringa, og IKKE på våren hvertfall! Men en leopardmønstret sofa..det hørtes jo litt kult ut :P