søndag, august 31, 2008

Puteproblemer

Jeg har handla inn puter til senga mi. Ni stykk faktisk. Mulig jeg skal supplere seinere, men foreløpig er der ni. Putene mine fungerer kun som estetiske virkemidler. Det vil si at jeg ikke har planer om å bruke alle som hodeputer når jeg sover. Jeg må med andre ord bli flink(ere) til å re opp sengen min. Hvis ikke var det hele nemlig a major waste of money! Puter er virkelig ikke så billige. I går, for eksempel, hadde det vært fint om jeg hadde husket å re opp før jeg stakk på jobb. A-Lo, Prrringe og Ragna kom nemlig innom på kvelden, og da hadde det jo vært kult å kunne vise fram DET fine rommet, med DEN innbydende og estetisk harmonielle sofaaktige senga, slik at de kunne tenke at WOW her er jenta som vet å gjøre selv det styggeste rommet vakkert.

Men, ja. Tilbake til handleturen. Noe gikk galt, for plutselig gikk alle mine matematiske ferdigheter seg en tur. Det resulterte i at da jeg skulle kjøpe puter til å stappe inni de putetrekkene som ikke allerede var fylt, kom jeg frem til at fire puter og seks trekk burde holde. Blant annet et lyst rutete trekk er dermed blitt liggende ustappet. Nå er jeg heller ikke så sikker på om jeg faktisk vil ha akkurat denne puten med i senga mi, mest sannsynlig vil den bare ødelegge hele harmonien. Men med kun en fysisk ufullstendig pute å prøve seg fram med er dette en litt vankelig avgjørelse å ta. Heldigvis kan Hanna steppe inn og hjelpe.

Så, nå ber jeg om deres hjelp:

Foran?

I midten?
Bak?
Eller ingen steder?

6 kommentarer:

synnøve sa...

Foran var den/ho for dominerende, bak var det nok som skjedde, uten mangla d nokke. Tror kansje i midten e svaret. Sjøl om d så litt rart ut på bildet. heh.

Narve sa...

Mmm. Den e for stor til å ha på midten. Den vil jo dele sofan/senga i to! Bak i hjørnet, e mitt forslag.

synnøve sa...

Men ka me bakerst i midten? hvis den skal ut i hjørnet så må nokke anna i midten, for der mangla nokke :)

Narve sa...

jaja. Seff. D e jo ikke plass til alt der! men nokke mindre i midten.

Bibelgruppa sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Takk for innspill you two. Antar dere dør etter å få vite å det blei t.. så e kan da fortelle at nå har e kutta ut rutene.. dei blei litt for blasse. Men så fant e en anna pute å stappe inn i midten. Så nå e det så flott atte.