søndag, juli 20, 2008

Espen Lind in my heart

Hadde aldri trodd jeg noen sinne skulle si dette, men jeg DIGGER Espen Lind. Som i at jeg DIGGER albumet hans Army of one! Ikke vet jeg, men jeg tror det er det siste albumet hans, sånt noe har jo ikke jeg oversikt over. Jeg kjøpte det bare fordi det inneholder låta Scared Of Heights, som jeg fikk helt totalt hekta på etter at jeg hørte den for første gang på senterradioen (som egentlig bare er en CD som spilles over senterets felles høyttaleranlegg om og om og om og om igjen hele sommeren gjennom) mens jeg ryddet i butikken etter stengetid. Da gnur jeg nemlig volumet opp på fullt.

Og om den låta er bra, så er resten av Cden beyond words! Den ene sangen etter den andre... det var bare en ren fornøyelse å høre på. Det er sjeldent jeg har slik flaks med Cder jeg kjøper kun for en låt eller to. Lenge siden jeg har følt at en 200-lapp var så well spent.. Årets beste kjøp, tror jeg vi sier.

2 kommentarer:

Henriette sa...

Kjøpte den nå jeg - uten å ha hørt på den. Stoler på deg, søta ;)

Anonym sa...

let me know å du syns om an!