onsdag, september 09, 2009

Ohoi!

I dag startet undervisningen, og jeg kjenner allerede at det skal bli et hektisk semester. Hvorfor? Jo, fordi at her på huset skriver vi ikke kun en oppgave i semesteret, men to. Og så gis det 1-2 "in-class assignments", det vil si at vi får en time på oss på å skrive en oppgave når vi egentlig skulle hatt undervisning. I tillegg liker professorene å krydre semesteret med flere såkalte "unannouced quizzes." Alt dette får vi karakter på, og hver karakter teller en viss prosentdel av final grade. Og dette gjelder hvert eneste fag. Siden jeg tar fem fag, vil det si at jeg må gjøre alt dette ganger 5. Jeg skal i hverfall ha nok å henge fingrene mine i framover.

4 kommentarer:

Astrid Louise sa...

Plutseligt blei eg e litt glad for at eg går på Hio:)

Kristin sa...

Å.. det er deilig å IKKE skulle studere! =)

synnøve sa...

Her må fokuset være:
Flaks at du e så smart!

målfrid sa...

Lykke til tøffen!! Eg heier på deg! You can do it!! Yeeeeay:D