onsdag, november 19, 2008

!!!

Ta en titt på dette bildet. Og mens du gjør det, så ha i tankene at dette bildet er tatt i går, 18.november. Vær så snill, si at du finner samme feil som meg...


Det kommer kanskje ikkje så tydelig fram på bildet her, kameraet mitt er dessverre ikke verdens beste, men det lille lyset som så vidt trer fram der mellom greinene sånn ca midt på bildet, er en julestjerne. En JULESTJERNE! La meg minne dere på at bildet er tatt 18. november.

Jeg sier ikke mer.

Jo, forresten, det gjør jeg. For hva skjer så? Jeg har ikke før oppdaget naboens utskeielser, så må jeg på do. Og hva møter meg der???

Dette:K R I S E i leiligheten! Alarmalarm!!! Dette her er juledopapir! Som i JULEdopapir. Dopapir med juletrykk. Julete dopapir. 18. november!!

7 kommentarer:

Narve sa...

HAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!! (ikke som i hah, men som i megasjokkert, øredøvende kraftig innoverpust-forbløffelse).

NEINEINEINEI!!!! JULESTJERNE?????!!!!! E SKRIVE I BARE GEDIGNE BOKSTAVA HER AV REINT SJOKK!!!!!!

Ja for d hete jo faktisk julestjerne. Ikke adventsstjerne. JULEstjerne. Den kom ikke før jul Å I ALLEFALL IKKE I NOVEMBER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Katastrofe i bygda. E føle me d.

katrine i bergen sa...

mariann.. eg innrømmer stolt at eg leitet etter min julestjerne i dag! når eg finner den er det ingen tvil, den skal opp!!

Andreas sa...

Jeg må innrømme at jeg ler meg ihjel i mitt indre av juledasspapiret.

At det går an. Jeg hadde nok ledd i desember også, bare så det er sagt.

Anonym sa...

Narve: Takk

Katrine: E e ikkje heilt sikker på om e vil kjenne deg lenger...

Ruud: Ja.. e griner i mitt indre, og e kommer nok t å fortsette med det i desember au..

kari! sa...

haha! Skal jeg si deg en ting? Jeg holdt på å glo meg sliten i øynene på treet, jeg. Tenkte, hm.. skal ikke det være uten blader, da??, og fant på en måte aldri feilen.

Heldigvis fortsatte jeg å lese.

:)

Maren sa...

Å, Mariann, det er så godt vi er fleire om dette. Mandag er dagen. DÅ skal det bli julestemning. (Særriøst, juledopapir!?!)

Elisabeth sa...

Uff, ja, det er ille!!
For meg begynner jula 1. søndag i advent, ikke før!!