fredag, februar 23, 2007

1 døgn på skolen

For snart 24 timer siden entret jeg hallen på Fjellhaug, sulten og kald. Etter at en herlig lunsj var inntatt, bar turen opp i klasserommet der en mer eller mindre halvferdig terminoppgave ventet på meg.
Siden da har jeg, med unntak av en drøy times pause med kinamat hos Jan Egil og innhamstring av nattmat på Rema, mer eller mindre oppholdt meg innenfor denne skolens fire vegger.

Her kommer en liten bildeserie fra døgnet:

Jeg vil påstå at vi har satt et riktig så koselig preg på klasserommet...
Jarle i full gang med å bli kvitt ord..

Jan Egils studieteknikk: snakk mest - skriv litt.. Ragnhild spiser frukt og koser seg med oppgaven

Gjermund kom og forsynte seg av frukt..

Ragnhild og e henta oss to madrasser hver som vi kunne sove på..

..som Ragnhild sleit litt med å bære..

Andreas kom med laken t oss..
og med tepper og puter..

Nå e det mårra, og mi har god tid på å jobbe med oppgava fram t lunsj.

5 kommentarer:

Anonym sa...

dåkkar er en herlig gjeng:) lykke til med resten! dette går så fint atte.. og snart sees vi igjen:) eg gleder meg!

Ragnhild sa...

hehe, vi hadde det konge mariann! Lampa var den største sjarmen, sinnsykt bra påfunn! Gleder meg til neste gang vi skal sove i klasserommet, huff-men det innebærer vel en oppgave det da...neste gang skal je legge meg på en litt mer uredelig tid!

Narve sa...

Ååååh! D så kosli ut d... Å der va jammen datan min gitt!

Anonym sa...

Jaaada, ej e ikkje som andre:P Slutta ej:P hehe..

Men ej ser at du forsatt står på ja? Oj, et heilt døgn på Fjellhaug! I-M-P-ONERANDE!!

Marte sa...

Gikk det bra? du gjør iallefall en fantastisk innsats!!