tirsdag, mai 19, 2009

Den store styrkeprøven


Hvem er sterkest i Konghellegata 1?

Det finnes vel ikke den sjel i verden som ikke har stilt seg nettopp det spørsmålet. Ikke så rart at ingen vet, for det har aldri vært gjort noe forsøk på å få klarhet i nettopp dette. Ikke før i går kveld. Med sterke og ganske spredte meninger om hvem som ville gå av med seieren ved en eventuell konkurranse fant vi det nødvendig å arrangere en håndbakturnering. Vinneren sitter nå igjen med ære og berømmelse og gavekort på en hjemmelaga middag servet av de to andre - taperene. FOR EN GULROT!

Klar... ferdig... GÅ!!!
Nå er det faktisk sånn, at å posere for kameraet og samtidig gi alt en har av krefter i håndbak er en fysisk umulighet. Så dere får bare bære over med noen litt merkelige ansiktsuttrykk. Og for de som måtte lure: vi ser vanligvis litt mindre anspent ut.

Så til resultatet. Det vil jeg ikke gi ennå. Først vil jeg høre hva dere der ute tror om oss. Hvem er sterkest i Konghellegata 1? Målfrid, Hanna eller jeg? Bare vær frimodig og gjett etter hjertet/fornuften. Vi lar oss ikke fornærme av mangel på tiltro.

11 kommentarer:

Mariann, sa...

Hanna og Målf, dere får ikkje gjette.

Anonym sa...

Sjekk bisepsen på hun der med stripete genser da! Jeg tipper hun vant. LETT...

Astrid Louise sa...

Eg tippe Hanna;) eg har sitt dei musklane... hihi

Narve sa...

Heh... E å tippa Hanna, e har følt dei musklane på kroppen.

christel sa...

For å si det sånn: her trengs det LITT meir en kunn gjetting til!! Min reflekterende evne sei meg at: Mariann og Hanna trena jo faktisk..Så det skulle en del uheldigheter til å ikkje slå Målfrid, ho jobba tross alt berre på Meny, ein blir ikkje sææææærlig sterk av det...

Det står egentlig mellom Mariann og Hanna..Emmmmmh...og etter litt om og men, tør ej satse på at Mariann er hakket sterkare enn Hanna..Så, derfor, trur ej Marian vann!!;)

Anonym sa...

MÅLFRID! MÅLFRID! MÅLFRID!

hilsen KariKari som ikke fikk logga inn.

mariann sa...

Haha Christel!! "Det skulle endel uheldigheter til for å ikkje slå Målfrid..." E ler me i hjel! Takk for tilliten.

målfrid sa...

excuse me Christel...eg føler du undervurderer mine ferdigheter en smule! For alt DUf vet kan eg jo være en skap-trener,mohaha:D
Kari: Takk for tilliten! Bra det hvertfall finnes EN som har troen på meg!!hehe

christel sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
christel sa...

HAHAHAHA...Ja lett Målfrid at du er en skap-trenar;) Då er ej en skap-friluftlivperson,(nåkke ej så absolutt overhode ikkje er);=) Men ej he trua på dej på dei fleste andre område da hvertfall, cheer up jente;)

Maria sa...

Får vi ikke snart vite resultatet?! Ser ut som komentarskrivinga har dabba ut her..? E kjenner e blir utålmodig, og i min akutte utålmodighet skriver e denne kommentaren.. :p

Og forresten: i dag var det to telt på den teltplassen e snakka om, så da er det "lov". Og i dag fikk e teltet. Det burde kanskje sjekkes først..