tirsdag, mai 06, 2008

Det er vår vååår VÅR!

..og, til tross for at jeg har vært overraskende dyktig og mer selvdisiplinert enn forventet fra noe som helst hold når det gjelder lesing (nei, jeg er ikke ironisk), eller kanskje heller på grunn av nettopp det, har jeg likevel klart og ta meg tid til å delta på diverse vårlige aktiviteter. Som grilling i parken. Å gå hjemmefra uten jakke. Spise årets første is.

Konklusjonen så langt er omtrent: JEG ELSKER VÅREN!!! LOVE IT LOVE IT LOVE IT! Gid den aldri måtte ende.

Når vi likevel er inne på våren.. i forbindelse med nettopp den, har koret mitt, Angelos, i år igjen klart å snekre sammen et vakkert repertoar til årets VÅRkonsert: "Hjemlandstoner" Det vil si - helt ferdigsnekret er det vel ikke. Ikke ennå. Men det blir det, og dere oppfordres herved til å ta turen til Vestre Frikirke den 24. mai klokka 19.00 eller 21.00 for å overvære denne begivenheten. Prisen er kroner 100 per hode, med mindre du klarer å overbevise oss om at du er under tolv år.

Absolutt noe å vurdere. For hva passer vel bedre i disse lyse tider enn en real vårkonsert? Jeg kan ikke komme på noe...

Billetter kan kjøpes i døren, eller aller helst av meg - da får dere bedre plasser.

www.angeloskoret.no

2 kommentarer:

Narve sa...

Ka hvis man klare å overbevise dokke om at man ikke har hode??

MEN AKK uansett e jo e bortreist. Tragisk. E får ta d neste vår...

Anonym sa...

E har sagt det før, og seier det igjen. E syns du prioriterer dårlig.