torsdag, februar 25, 2010

Bingo

Som forrige innlegg kanskje ga inntrykk av, så er det hektiske tider her i hovedstaden. For meg i hvertfall. Med unormalt mange undervisningstimer per uke, sykelig mye pensum som jeg skal komme... eh... skulle ha kommet meg gjennom og med jobb på toppen av det hele, føler jeg at hver eneste uke flyr forbi lenge før jeg mentalt sett har fordøyd mandagen. Ingen god følelse.

Derfor må man av og til ta seg litt fri og gjøre andre ting, som for eksempel gå på bingo.

Ja, du leste rett. Bingo. Jeg ble nemlig med Hanna og Line på bingo her forleden, det var både spennende og underholdende, og nesten økonomisk innbringende. Med "nesten" mener jeg V I R K E L I G nesten!!! Det var så nesten som det bare kan bli før det bikker over. Se bare her:



Jada. Sånn så brettet mitt ut da det gikk mot slutten av runden. Dere kan tro skuffelsen var KJEMPESTOR da noen andre plutselig fikk bingo og stakk av med 3000 kroner. Og skuffelsen ble enda større da TV-skjermen, som alltid ligger noen hakk foran oppleseren, viste det tallet som skulle ha blitt ropt opp etterpå. Hvis ingen hadde fått bingo først.

Olga 72

KJEMPEnesten!

Men nederlaget til tross, bingokarrieren min slutter ikke med det. Den 25. hver måned er det nemlig superbingo. Da kan man vinne 18000 kroner.

Så om en snau måneds tid tar vi med oss bingopennene våre og forhåpentligvis et par venner, og stikker ned på Youngstorget en tur. Jeg føler at en ny trend er i ferd med å ta form.

2 kommentarer:

Hege sa...

konge! vi har vurdert å bli med mormor og morfar på bingo. vi har egentlig planer om det, men foreløpig har det blitt med tanken... Kanskje vi nå skal sette det ut i livet? =)

Mamsen sa...

Og jeg som trodde at bare "gamle" folk spiller bingo!!? Og nå har jeg oppdaget at også din lillebror spiller bingo, så jeg er visst ikke helt med......Kanskje jeg må begynne å spille jeg også, før jeg blir for gammel...:)