tirsdag, juli 14, 2009

Noen interessante fakta

I sommer har jeg flydd like mange ganger som jeg har bada. Dessuten har jeg reist mellom Grimstad og Oslo like mange ganger som jeg har vært på båttur i sommer.

Dette betyr at jeg bader altfor lite, og at jeg har vært på sjøen langt færre ganger enn det som er akseptabelt for et menneske i min situasjon. Folkens! (I hverfall dere som befinner dere i Grimstad og omegn) Dette må vi gjøre noe med!

Jeg har forresten også kjøpt nye sko like mange ganger som jeg har vært i Bergen i sommer.

Nå kan dere godt bli litt imponert. Ett par sko på halvannen sommermåned. Lurer på om jeg er i ferd med å slå en rekord.

Så til kanskje det mest interessante jeg har å by på i dag: Det er like mange dager til skolen starter som siden skolen slutta.

Oh joy! Jeg har ennå en og en halv måned på meg til å gjøre opp for den litt sørgelige starten sommeren min har fått når det gjelder obligatoriske sommeraktiviteter. Det er IKKE feil.

Ingen kommentarer: