torsdag, februar 12, 2009

Gjettekonkurranse

Hva i all verden er dette???


Ellers da? Hva jeg har gjort i det siste, sa du? Jo nå skal du høre


Jeg har vunnet gull

blant annet ved å gruppemale dette:
Gøy med selvutløser!
23. januar var det nemlig duket for julebord med Skoringen på Bryn. YEAH!

Litt i seineste laget sier du? Nei da. Ikke for denne gjengen!
Og så har jeg fiksa den knekte fortanna mi. Det vil si. Tannlegen fiksa den. Nå er mellomrommet ca halvert. Resultatet er absolutt OK.

Jan Egils asiabursdagsfest var definitivt månedens høydepunkt.
"Hjelp meg å finne tilbake til røttene mine" lød invitasjonen... no prob, bob.
Jan Egil i sitt rette element...




Den årlige restaurantkvelden på Fjellhaug skuffer aldri. Vi møtte selvfølgelig mannssterke opp, og fikk tildelt restaurantens største bord!
Og ehh.. er vi litt samkjørte i klesveien, eller???

Mandag denne uka ga jeg meg selv fri fra lesing, og stakk i Nordmarka på ski med Astrid Louise. Tre-fire minusgrader og SOL!
F A N T A S T I S K vær. F A N T A S T I S K føre. Og, til en forandring, F A N T A S T I S K smørning

og ikke minst.. F A N T A S T I S K reisefølge! Vi tok oss en velfortjent pause ved Nordmarkskapellet. Ingen skitur uten sjokolade, appelsin og varm drikk på termos.
Bare se på omgivelsene! AMAZING! Fineste vinterdagen på lenge lenge!
Jeg tror vi kan si at det har vært en fin første halvannen måned av 2009. Satser på at det fortsetter som det har begynt. Det ser i hvertfall lovende ut, for i mårra reiser jeg på skiweekend med muf. Det blir jilt! Er litt spent på hvordan det skal gå med meg og snowboard igjen.

Klarte du forresten å se hva dette var?


Kanskje dette hjelper...


Tipp i vei!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg tipper en flatklemt klementin ?? (tror ikke det går an men...men er det noe som skjedde på julebordet, så kanskje..)
Mamsen

Andreas sa...

Evig bra bilder fra Janices bursdag. Njodelegt! Tipper også på at noen har prøvd å presse en appelsin slik andre presser blader. (I/mellom bøker)

synnøve sa...

Appelsin var min tanke og, men imponerende flatklemt i såfall..tenkte aldri over at klærna våre matcha sånn..heh :)