onsdag, oktober 25, 2006

Velkommen

Ja!!! Då kan e ønske velkommen t min blog :) Ditta e i grunn ganske moro... får se å lenge e holder ut... Etterhvert, når e har klart å finne ut åssen e ska gjørr det for at dere kan skrive kommentarer t me, så ska e gjørr det. Og då folkens, då e det bare å schreiben i vei :) Muli e e litt vel optimistisk, men det gjør ikke no...

Så. Nå sitter e da her i leiligheten... alle tre e her faktisk. Mi sitter me hver vår data og e sosiale.

Her har det vært en slags bibelgruppe/delekveld... men e va ikke me, for e va på haugen og sto i zanzibar. Og omsetningen nådde nye høyder i kveld... ånei... E stemmer for å kutte ut gratis kake og kaffi etter onsdagsmøtet... Men vett ikke om di hadde vært så populært...

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ich bin das første zu gekommenten! Gratulere, å værsgo, å lykke til. Min filosofi: Vær flink å kommentere andre, så viss du e heldi kommentera dei d å... Ellers muy bien! Å delekveldn va kjekk...

Anonym sa...

Godt å se du har hevet deg på bloggebølgen.
Velkommen

Betty-Kristin sa...

hei skjønne =)
Så tøft at du har fått deg blogg,det fiksa du lett ;)
herlig,nå får du opptatere om livets sider og legge ut bilder så jeg kan høre hvordan det går med den jenta vettu.....sweet!
puss och kram....

Anonym sa...

Gralla me blogg, den va ny for meg!Kjekt å holda seg oppdatert i live ditt!Nå e d helg, og me vente 14 fjellheimfolk + soldata...vaskemaskinen e ødelagt, så hbe di har me sengetøy..eee..hehe...snøen ligge nydelig, og veien e glatt, ergo..eg bruke beinå! Go helg!

Hege sa...

Hei-hå!!
Jeg har også blogg, vettu, og jeg er helt hekta! har skrevet hver dag siden jeg fikk det (det er vel bare fire dager siden, men dog...). Egentlig litt ekkelt. håper denne nye entusiasmen gir seg snart... :S

silje sa...

hohoiii!

marenioslo sa...

Mariann. Du er nydelig.
Ta det til deg, for det er ikke et ord jeg misbruker :)
men ja, skal dere komme hit på besøk en dag, eller skal jeg ta turen til dere?

Marte sa...

Nå har jeg vært på triangelhuset. Cafe-leder i kveld. Tensing har hatt besøk i helga, så nå var det mye fnising og kjasing.. men det var vel sånn når vi var så "små" å?=)

Andreas sa...

Kongesaker Marianne! :)

Mariann, sa...

E det mulig å slette forrige kommentar??? For e liker ikke det som står der... lurer på åffår